Veelgestelde vragen
Nog geen bevestigingsmail ontvangen, klopt dat?
Je ontvangt een bevestigingsmail via het door jou opgegeven e-mailadres zodra je een bestelling hebt geplaatst. Het kan zijn dat je een onjuist e-mailadres hebt opgegeven of dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Als je de e-mail nog steeds niet kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op.
Mijn bestelling nog aanpassen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst, kan dat?
Mocht je bestelling nog niet zijn ingepakt, dan kunnen wij je bestelling nog annuleren. Zodra je pakket wordt verwerkt kan dit niet meer worden teruggedraaid aangezien er een automatisch proces begint om je pakket zo snel mogelijk verzendklaar te maken. Omdat je bestelling dan al in een vergevorderd stadium van het verzendproces zit, is het niet mogelijk om deze te wijzigen of te annuleren. Als je een ander artikel wilt ontvangen, adviseren we je een nieuwe bestelling te plaatsen of contact op te nemen met onze klantenservice.
Het afleveradres nog aanpassen na het plaatsen van mijn bestelling, kan dat? Als je het afleveradres wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zolang je pakket nog niet is ingepakt, kunnen we het afleveradres nog aanpassen. Is je pakket al ingepakt, dan is een wijziging helaas niet meer mogelijk.
Kan ik mijn pakket retourneren?
Als je jouw pakket hebt ontvangen en de producten in originele staat zijn (ongedragen en met aangehecht label), kun je je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Vraag eenvoudig een retourlabel aan via deze link voor €5,95 voor NL, €6,95 voor BE.
Stuur altijd het retourformulier mee voor een snelle afhandeling van jou retour.
Hoe kan ik het beste de klantenservice bereiken?
Via ons e-mailadres klantenservice@dootjefashion.nl worden de vragen het snelst verwerkt. Via DM van Instagram of tijdens TikTok live kunnen we snel vragen beantwoorden maar over afwikkeling van bestellingen vragen we jullie te e-mailen.
Wanneer kan ik de klantenservice bereiken?
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00, met uitzondering van feestdagen. We doen altijd ons best om jullie zo snel mogelijk te helpen met alle berichten en vragen!
Wanneer komt een item op voorraad?
Als je wilt weten of je favoriete product weer op voorraad komt, kan je een Restock alert invullen bij het product zodat je als eerste op de hoogte bent!
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven ernaar om binnen 1-2 werkdagen jouw bestelling te versturen. Met uitzonderingen van feestdagen of pre-orders.